Google дозволила рекламувати криптовалютні ETF з 2024 року

Компанія Google оновила рекламну політику і дозволила просувати орієнтовані на США криптовалютні ETF та інші інвестиційні біржові продукти, починаючи з 29 січня 2024 року.

Усі рекламодавці зобов’язані дотримуватися місцевих законів щодо профільної діяльності. В іншому разі компанія залишає за собою право блокування облікового запису.

Після трирічної заборони, у серпні 2021 року Google дозволила просувати через свої рекламні сервіси послуги криптовалютних бірж і цифрових гаманців для користувачів у США.

Нагадаємо, з 15 вересня 2023 року компанія дозволила рекламувати продукти для NFT-ігор, якщо вони не пов’язані з гемблінгом.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK