ШІ від Google навчили проходити відеоігри

ШІ від Google навчили проходити відеоігри
ForkLog UA — медіа про біткоїн, технологію блокчейн та цифрову економіку українською мовою. Проєкт запущено у 2022 році.Усі опубліковані матеріали належать ForkLog. Ви можете передруковувати їх тільки після узгодження із редакцією та вказанням активного посилання на ForkLog.

ШІ від Google навчили проходити відеоігри

Модель SIMA від Google DeepMind навчилася грати в дев’ять відеоігор із відкритим світом.

«У рамках нашого дослідницького проєкту SIMA створено ігровий ШІ-агент. Він зможе виконувати широкий спектр завдань у віртуальних світах, стаючи більш адаптованим!», – повідомив на своїй сторінці в Х співзасновник DeepMind Шейн Легг.

No Man’s Sky – приклад відеоігри з відкритим світом, яку нейромережа натренувалася проходити. Ця навичка може стати кроком до створення AGI, що успішно функціонує в реальному світі.

Відеоігри давно використовуються для перевірки прогресу систем штучного інтелекту. Google DeepMind показала майстерність у віртуальних шахах і го. Але в них є очевидні алгоритми перемоги, що робить відносно простим навчання нейромереж.

Ігри з відкритим світом, з абстрактними цілями і сторонньою інформацією складніші для ШІ-систем. Варіативність дій робить їх трохи більш схожими на справжнє життя.

До числа ігор, які вже навчилася проходити ШІ-модель, входять Minecraft, Teardown і Goat Simulator 3.

SIMA може переміщатися в просторі, використовувати предмети й орієнтуватися в інтерфейсі. Також вона вміє здійснювати більш комплексні дії на кшталт управління космічними кораблями або видобутку ресурсів.

Розробники використовували вже наявні моделі розпізнавання відео та зображень для інтерпретації ігрових даних, а потім навчили SIMA співвідносити те, що відбувається на екрані, з певними завданнями.

Щоб отримати цю інформацію, дослідники проводили парні ігри в команді. Одна людина спостерігала за екраном і підказувала іншій, які рухи потрібно зробити.

Також розробники просили людей переглядати свій ігровий процес і описувати рухи миші та клавіатури, які вони здійснювали для проходження гри. Це дало змогу SIMA дізнатися, як дії гравців пов’язані з вирішенням завдань.

«Варто пам’ятати, що для таких компаній, як DeepMind, ці дослідження насправді не про ігри, а про робототехніку. Навігація в 3D-середовищі – засіб досягнення мети. Компанії прагнуть створити ШІ-моделі, здатні сприймати навколишній світ і діяти в ньому», – прокоментував дослідження професор Королівського коледжу Лондона Майкл Кук.

Коли нейромережу навчили на восьми іграх, дослідники виявили, що вона може грати в дев’яту, яку раніше не бачила. Однак результати не відповідали людському рівню.

Нагадаємо, у лютому DeepMind випустила ШІ-модель Genie, що створює ігри за промптом.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK