ШІ від Google навчили проходити відеоігри

Модель SIMA від Google DeepMind навчилася грати в дев’ять відеоігор із відкритим світом.

«У рамках нашого дослідницького проєкту SIMA створено ігровий ШІ-агент. Він зможе виконувати широкий спектр завдань у віртуальних світах, стаючи більш адаптованим!», – повідомив на своїй сторінці в Х співзасновник DeepMind Шейн Легг.

No Man’s Sky – приклад відеоігри з відкритим світом, яку нейромережа натренувалася проходити. Ця навичка може стати кроком до створення AGI, що успішно функціонує в реальному світі.

Відеоігри давно використовуються для перевірки прогресу систем штучного інтелекту. Google DeepMind показала майстерність у віртуальних шахах і го. Але в них є очевидні алгоритми перемоги, що робить відносно простим навчання нейромереж.

Ігри з відкритим світом, з абстрактними цілями і сторонньою інформацією складніші для ШІ-систем. Варіативність дій робить їх трохи більш схожими на справжнє життя.

До числа ігор, які вже навчилася проходити ШІ-модель, входять Minecraft, Teardown і Goat Simulator 3.

SIMA може переміщатися в просторі, використовувати предмети й орієнтуватися в інтерфейсі. Також вона вміє здійснювати більш комплексні дії на кшталт управління космічними кораблями або видобутку ресурсів.

Розробники використовували вже наявні моделі розпізнавання відео та зображень для інтерпретації ігрових даних, а потім навчили SIMA співвідносити те, що відбувається на екрані, з певними завданнями.

Щоб отримати цю інформацію, дослідники проводили парні ігри в команді. Одна людина спостерігала за екраном і підказувала іншій, які рухи потрібно зробити.

Також розробники просили людей переглядати свій ігровий процес і описувати рухи миші та клавіатури, які вони здійснювали для проходження гри. Це дало змогу SIMA дізнатися, як дії гравців пов’язані з вирішенням завдань.

«Варто пам’ятати, що для таких компаній, як DeepMind, ці дослідження насправді не про ігри, а про робототехніку. Навігація в 3D-середовищі – засіб досягнення мети. Компанії прагнуть створити ШІ-моделі, здатні сприймати навколишній світ і діяти в ньому», – прокоментував дослідження професор Королівського коледжу Лондона Майкл Кук.

Коли нейромережу навчили на восьми іграх, дослідники виявили, що вона може грати в дев’яту, яку раніше не бачила. Однак результати не відповідали людському рівню.

Нагадаємо, у лютому DeepMind випустила ШІ-модель Genie, що створює ігри за промптом.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK