Telegram реалізував функцію виплат у TON за показ реклами
Команда Telegram випустила оновлення, яке дало можливість власникам каналів у месенджері отримувати 50% доходів від реклами в криптовалюті Toncoin (TON).
«Ми обрали блокчейн The Open Network, тому що він має низькі комісії, високу швидкість і є рекордсменом за кількістю транзакцій, які він може обробляти за секунду», — йдеться в анонсі.
Право на монетизацію мають канали з більш ніж 1000 підписників. Виведення коштів здійснюватиметься через біржу Fragment без комісій.
Крім зняття автори зможуть реінвестувати отримані монети у власну рекламу або в інші функції Telegram на кшталт подарунків і колекційних імен.
Другим важливим нововведенням стала купівля таргета за TON:
«Тепер будь-хто може просувати свого бота або канал з бюджетом всього в кілька TON. Створюючи рекламу в Telegram, ви вибираєте конкретні канали, на яких вона з’являтиметься, тому у вас є повний контроль над контекстом».
У компанії уточнили, що маркетингові матеріали, які відображаються, не ґрунтуються на даних користувачів, а залежать тільки від каналу, на якому вони з’являються.
Павло Дуров анонсував функцію виплат авторам контенту наприкінці лютого. Він зазначив, що канали генерують 1 трлн переглядів щомісяця, але тільки 10% з них монетизуються за допомогою інструменту Telegram Ads.
TON стримано відреагував на новину, за добу додавши 1,6%. На момент написання монета торгується по $5,24.
Раніше стало відомо, що Telegram готується до проведення можливого IPO.
Нагадаємо, у лютому Дуров запропонував рішення для збереження децентралізації TON. Команду Telegram обмежать у володінні токенами на рівні 10% від загальної емісії, а рекламу в месенджері продаватимуть за цифрові активи.