Клієнти WazirX розкритикували «стратегію соціальних втрат»

Після злому WazirX на $230 млн (45% від усіх клієнтських коштів) команда біржі запропонувала «справедливу і прозору стратегію соціальних збитків».

Ініціатива передбачає миттєве отримання доступу до більшої частини активів (55%), зберігаючи при цьому можливість подальшого відновлення для «тих, хто вважає за краще почекати».

«Об’єднуючи збитки, ми забезпечуємо справедливість у рамках нашої користувацької бази та зберігаємо стабільність біржі. Такий підхід врівноважує швидкий доступ для одних з потенційним відновленням для інших, прагнучи розв’язати ситуацію більш ефективно, ніж традиційні процедури», — йдеться в повідомленні платформи.

Співзасновник WazirX Нішал Шетті змалював, за його словами, два шляхи розвитку біржі після злому:

Він запропонував піти шляхом судового розгляду, який займе роки та передбачає юридичні витрати. Варіант «соціальних втрат» вигідніший, оскільки допоможе «розвивати бізнес і знаходити більше нових рішень», додав він.

WazirX також ініціював опитування, в якому, як повідомляє CoinDesk, клієнтам запропонували проголосувати за два варіанти: доступ до 55% коштів без можливості виведення, але з пріоритетом для будь-яких потенційних засобів відновлення, або доступ до 55% коштів з можливістю виведення, але з меншим пріоритетом на повернення.

Решту 45% конвертують в USDT і заблокують.

Після негативної реакції спільноти WazirX і Шетті опублікували звернення, в яких заявили, що опитування не «мало юридичної сили».

«Наразі наша команда вивчає всі пропозиції, щоб розробити план, який дійсно відповідатиме найкращим інтересам клієнтів. Ми прагнемо розробити план, який враховуватиме ваш колективний голос і забезпечуватиме справедливий та ефективний результат», — написали представники торгової платформи.

У зверненні CEO біржі він виступив за варіант «соціальних втрат», оскільки це дало б змогу біржі відновити роботу, одночасно вивчаючи можливості відшкодування.

Багато хто розкритикував цей підхід, оскільки він карає користувачів за помилку самої біржі. Співзасновник CoinDCX Суміт Гупта заявив, що перший внесок у збитки має понести компанія.

«Змушувати клієнтів безпосередньо поглинати 45% втрат — це повна нісенітниця. Варіанти опитування також сформульовані таким чином, щоб насамперед захищати бізнес, а не клієнтів», — зазначив він.

Нагадаємо, після атаки WazirX оголосила винагороду за допомогу в поверненні коштів, а також повідомила про звернення до правоохоронних органів.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK