Meta впровадить ШІ-інструменти для створення відеореклами

Корпорація Meta впровадить у свої соцмережі ШІ-інструменти для створення креативної реклами. Вони допоможуть створювати та редагувати відеоконтент.

Нові функції, які стануть широко доступні наступного року, дадуть змогу рекламодавцям використовувати нейромережі для перетворення статистичних зображень на відеорекламу.

ШІ-інструменти Meta регулярно використовуються для створення контенту. Минулого місяця понад 1 млн рекламодавців створили 15 млн оголошень за допомогою технології. Завдяки застосуванню штучного інтелекту конверсія зросла на 7,6%, заявили в компанії.

Корпорація просуває розвиток відеоконтенту на своїх платформах для утримання уваги людей. Вона зазначила, що користувачі тепер витрачають 60% часу на перегляд відео.

Нагадаємо, у жовтні Meta представила ШІ-генератор Movie Gen для створення нових відеороликів, редагування наявних і додавання звуку до них.

Раніше вона анонсувала додавання в Instagram ШІ-персонажів, створених авторами за допомогою AI Studio.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK