У Британії створили «ШІ-бабусю» для боротьби з телефонними шахраями

Британська телекомунікаційна компанія O2 створила «ШІ-бабусю» для боротьби з телефонним шахрайством. Її основне завдання — нічого не розуміти, нескінченно ставити запитання і тягнути час.

Нейромережа, на ім’я Daisy здатна цілодобово відповідати на підозрілі дзвінки та вести реалістичні розмови з шахраями. Перші тестування показали, що вона утримує на зв’язку злочинців до 40 хвилин.

«ШІ-бабуся» розповідає заплутані історії про свою сім’ю, говорить про любов до в’язання, надає неправдиву особисту інформацію на кшталт вигаданих банківських реквізитів. Вона змушує шахраїв думати, що вони обманюють реальну людину.

Daisy забирає час у злочинців, не даючи їм переслідувати реальних жертв. Також вона проаналізувала поширені тактики шахраїв, завдяки чому люди можуть краще захистити себе.

Ініціатива O2 виникла на тлі проведення опитування, згідно з яким 67% дорослих британців стурбовані ймовірністю попастися на діяльність шахраїв, а 22% стикаються з ними щотижня.

«Новий член нашої команди по боротьбі з шахрайством, Daisy, змінює правила гри зі злочинцями, перехитривши їх у їхній же жорстокій грі, просто утримуючи лінію», — прокоментував директор по боротьбі з шахрайством у Virgin Media O2 Мюррей Маккенз.

Коли користувачеві надходить підозрілий дзвінок, він може перенаправити його на номер 7726. Звідти Daisy веде бесіду, генеруючи відповіді в реальному часі.

Система трансформує мовлення абонента в текст, обробляє за допомогою штучного інтелекту для генерації відповіді та перетворює її на голос. Таким чином створюються природні розмови.

Нагадаємо, у серпні Binance повідомила про застосування ШІ проти шахраїв, запобігши крадіжці понад $2,4 млрд користувацьких коштів.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK