Meta зафіксувала багатомільярдні збитки від розробки метавсесвіту у 2022 році
Підрозділ корпорації Meta – Reality Labs – відзвітував про збитки від розроблення віртуальної та доповненої реальності. Згідно з фінансовим звітом, за четвертий квартал 2022 року компанія втратила близько $4,3 млрд.
Це на мільярд більше, ніж у той самий період 2021 року. Тоді компанія зафіксувала збитки від підрозділу на $3,3 млрд. У підсумку за весь минулий рік компанія втратила від роботи Reality Labs $13,7 млрд. Водночас прибуток у 2022 році сягнув близько $2,16 млрд.
Однак такі результати не здатні змінити курс гендиректора корпорації Марка Цукерберга. Про це бізнесмен заявив після оприлюднення звіту:
«Жоден із сигналів, які я бачив, не свідчать про необхідність зміни довготривалої стратегії Reality Labs. Ми постійно коригуємо наш напрямок за необхідності».
За його словами, 2023 рік стане «роком ефективності».
У грудні Цукерберг також мав оптимістичний настрій стосовно майбутнього метавсесвіту, зауваживши, що «через десятиліття все виглядатиме зовсім інакше». Окрім того, він зізнався, що спрямовує близько 20% інвестиційного портфеля на користь підрозділу.
Фінансова директорка Meta С’юзен Лі зазначила:
«Ми очікуємо, що збитки від Reality Labs зростуть у 2023 році. Втім, ми продовжуватимемо значні інвестиції у цю сферу, враховуючи довгострокові можливості, які ми бачимо».
У жовтні 2022 року один з інвесторів корпорації, Бред Герстнер, написав відкритого листа на адресу Цукерберга із пропозицією обмежити інвестиції у Reality Labs до $5 млрд на рік.
«Перейменування компанії на Meta змусило світ зробити висновок, що ви витрачаєте 100% свого часу на підрозділ Reality Labs, а не на розробку штучного інтелекту чи розвиток основного бізнесу», – йдеться у зверненні.
Раніше корпорація провела масштабну хвилю звільнень – 11 000 людей втратили роботу. Це 13% співробітників.