ШІ виконує до половини всіх завдань у Salesforce

У компанії Salesforce штучний інтелект уже взяв на себе 30–50% внутрішніх завдань. Про це заявив генеральний директор фірми Марк Беніофф, повідомляє Bloomberg.

«ШІ зараз виконує від 30% до 50% роботи в Salesforce», — зазначив він.

Нейромережі використовують для розробки програмного забезпечення та обслуговування клієнтів. Це дало змогу знизити потребу в наймі персоналу.

Компанія також просуває власний ШІ-продукт для автоматизації служби підтримки — без участі людини. За словами Беніоффа, точність інструмента сягнула 93%.

«Ми всі маємо усвідомити, що штучний інтелект здатен виконувати те, що раніше робили люди. Це відкриває шлях до більш цінної роботи», — додав він.

У 2000-х Salesforce революціонізувала продажі ПЗ, запропонувавши хмарну CRM-систему. Тепер компанія інтегрує сучасні ШІ-технології на всіх рівнях.

Раніше CEO Microsoft Сатья Наделла повідомив, що 20–30% коду в компанії вже написано за участі ШІ.

Нагадаємо, у серпні 2024 року британські профспілки попередили про ризик мільйонних скорочень через зростання автоматизації на тлі розвитку ШІ.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK