Блокчейн у супермаркеті: «КриптоШопіки» від NTI Loyalty

Компанія NTI Loyalty спільно з мережею АТБ проводять NFT-гру «КриптоШопіки», інтегровану в програму лояльності. Учасникам пропонують зібрати віртуального персонажа і позмагатися за ₴1 млн.

Головний приз отримає перший гравець, який згенерує унікального цифрового героя з усіма необхідними атрибутами. Загальний призовий фонд акції становить ₴2 млн, тож окрім головного призу учасники можуть отримати й інші нагороди.

Акція охоплює понад 1280 магазинів АТБ по всій країні і триватиме до 12 серпня 2025.

Як грати?

«КриптоШопіки» — частина програми лояльності для покупців. Щоб стати учасником гри, достатньо робити звичайні покупки в мережі АТБ. З кожним чеком на суму від ₴100 покупці отримують можливість за ₴3 придбати акційний сашет із карткою персонажа та QR-кодом, за яким свого героя можна зареєструвати у грі.

Отримавши картку, гравець сканує QR-код і додає нового персонажа до своєї цифрової колекції в застосунку АТБ. До стартової колекції входять 36 оригінальних героїв.

Кожен з них має набір атрибутів: очі, рот, вуха, голова, тіло, руки, ноги. Гравець може комбінувати персонажів і генерувати нові покоління, що успадковують риси «батьків». Усі істоти поділені на три «раси»: міфічні створіння, тварини та прибульці.

Кожне наступне покоління має більші шанси отримати Аркану — рідкісний покращений атрибут героя. Так гравці створюють унікальних істот із неповторними поєднаннями характеристик.

Гра також передбачає взаємодію між користувачами. Організатори створили спеціальний канал в Telegram, де гравці можуть обмінюватись персонажами між собою.

Як виграти?

Головна мета гри — експериментувати з образами і вивести персонажа, що матиме конкретний перелік атрибутів, з яких 5 є рідкісними Арканами. Цільовий герой з’являється на головному екрані гри як орієнтир для всіх учасників. Той, хто першим згенерує саме цього персонажа, отримає головний приз акції в ₴1 млн грн.

Якщо нікому не вдасться створити героя з потрібними атрибутами до 12 серпня 2025 року, переможця буде обрано випадково серед усіх учасників гри. 

Крім того, організатори регулярно оголошують проміжні цілі з додатковими призами загальною вартістістю ₴1 млн: зібрати повну колекцію з оригінальних 36 «шопіків» чи відсканувати найбільше QR-кодів на фізичних картках персонажів. 

На момент публікації діє четвертий проміжний конкурс із призовим фондом ₴250 000. Завдання — зробити покупку в розділі «Маркет» ігрового застосунку. 5 серпня серед усіх, хто виконав умови конкурсу, буде випадково обрано 10 переможців, які розділять між собою винагороду.

Блокчейн — за лаштунками

Кожен «шопік» у грі є невзаємозамінним токеном (NFT) у розподіленому реєстрі. Платформа побудована на базі EVM-мережі Polygon, яка забезпечує необхідну швидкість і низькі комісії, необхідні для масового використання NFT. У результаті кожен віртуальний герой має унікального власника і підтверджену цінність.

«КриптоШопіки» стартували влітку 2024 року з пілотного проєкту у Львові. Після успішного тестування гру масштабували на всю мережу. 

Розробники «Криптошопіків» — українська компанія NTI Loyalty, що спеціалізується на впровадженні гейміфікації, блокчейн-рішень та персоналізованого маркетингу для роздрібних бізнесів. Блокчейн-платформа Polygon надала інфраструктуру для випуску та обліку NFT-персонажів. В ролі криптопартнера виступила міжнародна біржа Bitget.

Розробники подбали, щоб взаємодія з NFT була максимально непомітною для користувача: всі складні операції проходять «під капотом», тоді як гравець бачить лише дружній інтерфейс гри. Таким чином, блокчейн використовується як технологія, а не самоціль.

«Це не перший наш досвід взаємодії з криптоспільнотою але перший проект в якому блокчейн використовуються саме як технологія. Ми як компанія намагаємося знаходитись в авангарді застосування нових технологій в ритейлі і створювати тренди замість того щоб слідкувати за ними. Цей проект є інноваційним не лише для українського а й для світового ритейлу. Ми вдячні всім партнерам і особливо компанії АТБ за готовність робити сміливі кроки назустріч майбутньому», — зазначив CEO та засновник NTI Loyalty Костянтин Мельников.

За планом розробників, після завершення акції користувачам дозволять прив’язати власні криптогаманці і виводити згенеровані NFT на зовнішні маркетплейси. Так улюблений персонаж може вийти за межі застосунку і продовжити існувати у ширшому криптосвіті.

Гейміфікація шопінгу

За задумом організаторів, «КриптоШопіки» покликані перетворити рутинний процес покупок на захоплюючу гру. Це приклад гейміфікації: купуючи товари, людина одночасно грає, змагається з іншими та отримує шанс виграти приз.

Проєкт має й важливу просвітницьку місію — познайомити широку аудиторію з сучасними цифровими технологіями на практиці. Згідно з дослідженням Chainalysis від 2024 року, Україна посідає шосте місце в світі за рівнем впровадження криптовалют і блокчейн-систем, але для багатьох ці концепти досі залишаються чимось абстрактним. 

«КриптоШопіки» дають можливість взаємодіяти з блокчейн-технологіями через дружній інтерфейс гри і на власному досвіді відчути, як функціонують NFT, цифрові гаманці, обмін активами тощо.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK