“Укрзалізниця” повідомила про використання ChatGPT у роботі
“Укрзалізниця” аналізує звернення пасажирів за допомогою популярної нейромережі ChatGPT.
Згідно з повідомленням, перевізник використовує чат-бот на базі штучного інтелекту для обробки відгуків користувачів.
ChatGPT розподіляє останні на категорії, після чого звернення аналізуються.
“Таке застосування ChatGPT дозволяє нам пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків”, — зазначили в “Укрзалізниці”.
Раніше голова Мінцифри України Михайло Федоров заявив про тестування можливостей ChatGPT для впровадження нейромережі в роботу застосунку «Дія».