Meta представила універсальний набір ШІ-інструментів
Корпорація Meta нарешті розкрила докладні дані про нові інструменти на основі штучного інтелекту. У презентації вони показали голосового помічника, нейромережі з різними особистостями, “розумні окуляри” і стікери.
“Ми представляємо платформу для створення ШІ, який допоможе виконати поставлене завдання або просто розважитися. Люди зможуть взаємодіяти з цими інструментами у всьому всесвіті продуктів Meta”, — заявив голова компанії Марк Цукерберг.
Корисні інструменти
Найближчим часом в Instagram з’являться дві функції — рестайлінг фото і заміна фону. Вони використовують технологію Emu для створення зображень і працюють на основі моделі Segment Anything.
Перший інструмент дозволяє накласти фільтри на фотографію, використовуючи лише текстовий опис. Наприклад, можна зробити обробку в стилі акварелі або дати більш конкретне завдання, як “колаж з журналів і газет, рвані краї”.
Інструмент для заміни фону працює за тим самим принципом. ШІ автоматично виділяє основний об’єкт і підставляє фон за письмовим запитом.
“Ми знаємо, наскільки важлива прозорість, коли мова йде про контент, який генерує ШІ, тому зображення, створені з рестайлінгом і фоном, матимуть відповідний позначку”, — підкреслили в Meta.
Компанія дуже пишається своїм генеративним ШІ для створення стікерів, його навіть висунули на початок презентації. Нейромережа побудована на технологіях Llama 2 і вже згаданому Emu.
Ця функція стане доступною англомовним користувачам у додатках WhatsApp, Messenger, Instagram і Facebook Stories протягом наступного місяця.
Особистий помічник
Meta AI — це бот-асистент, з яким можна “взаємодіяти, як з людиною” у всіх основних продуктах корпорації.
Нейромережа побудована на Llama 2 і має доступ до інформації в режимі реального часу завдяки партнерству з пошуковою системою Bing. Крім того, в ШІ вбудований інструмент для створення зображень.
Асистент вміє відповідати на питання, прокладати маршрути, вести розмову з користувачем і багато іншого.
Meta AI також вбудують ШІ-асистента в шолом віртуальної реальності Quest 3 і смарт-окуляри від Ray-Ban, які вміють дзвонити, проводити прямі трансляції і робити фото.
Додатково до віртуального помічника Meta створила ще 28 окремих чат-ботів з різними особистостями. У кожного з них є профіль у Facebook і Instagram.
“Ви можете думати про цих ШІ як про новий склад персонажів з унікальною історією”, — пояснили в компанії.
Для запису голосу корпорація запросила популярних акторів і знаменитостей:
- Чарлі Д’Амеліо в ролі любительки танців Коко;
- Кріс Пол в ролі професійного гравця в гольф Перрі;
- Дуейн Уейд в ролі мотивуючого триатлоніста Віктора;
- Ісраель Адесанья в ролі перспективного бійця ММА Луїса;
- Наомі Осака в ролі аніме-дівчини Тамікі;
- Періс Хілтон в ролі напарниці детектива Ембер;
- Snoop Dogg в ролі Майстра підземелля;
- Том Брейді в ролі гостротою любителя спорту Брю.
У найближчий час Meta додасть більше персонажів, яких зіграють Беар Гріллс, Хлоя Кім і Джош Річардс.
Що далі?
Наостанок Цукерберг представив платформу AI Studio для створення інструментів на основі штучного інтелекту. Проект призначений об’єднати всіх зацікавлених людей, навіть якщо вони не є програмістами.
Найближчими тижнями Meta відкриє доступ до сервісу для перших обраних розробників для випуску ШІ-утиліт на основі корпоративного API.
“Компанії зможуть створювати ШІ, які відображають цінності їхнього бренду і покращують якість обслуговування клієнтів. Від малого бізнесу, який прагне масштабуватися, до великих фірм, що бажають покращити комунікації”, — зауважили представники Meta.
У наступному році корпорація запустить “пісочницю” для перспективних розробників, які зможуть представити напрацювання своїх майбутніх проектів.
Нагадаємо, у вересні техгігант Microsoft оголосив систему Copilot, яка об’єднує інтерфейси ОС Windows з мовними моделями штучного інтелекту.