Animoca Brands оголосив про придбання Azarus
Гонконзький оператор блокчейн-ігор Animoca Brands оголосив про придбання стримінгової Web3-платформи Azarus. Про це повідомляє VentureBeat.
Фінансові умови угоди та інші подробиці не розголошуються.
Співзасновник Animoca Brands Ят Сіу заявив, що рішення свідчить про «віру в перетворювальну силу технології Web3».
«Разом ми сподіваємося переосмислити ландшафт стримінгового мовлення, зробивши його інтерактивнішим, кориснішим і таким, що відповідає відкритому метавсесвіту», — наголосив він.
Угода дасть змогу інтегрувати рішення Azarus у портфоліо Animoca Brands. Остання зможе використовувати Web3-технології для створення ігрової економіки, в якій творці, геймери та стримери можуть контролювати свої права на цифрову власність.
Заснована 2018 року платформа Azarus дає змогу транслювати ігровий процес і взаємодіяти з глядачами, використовуючи для винагород токени. Згідно з відкритими даними, раніше Animoca Brands виступала інвестором у проєкт.
У вересні оператор блокчейн-ігор залучив $20 млн на проєкт метавсесвіту Mocaverse коштом додаткової емісії звичайних акцій. Раунд фінансування очолила CMCC Global.
Нагадаємо, у листопаді 2022 року Сіу анонсував створення компанією фонду в розмірі до $2 млрд для інвестицій у компанії сфери метавсесвітів. У 2023 році в Animoca Brands скоротили цільову суму для структури до $800 млн.
Станом на 30 квітня консолідовані активи оператора блокчейн-ігор становили $3,4 млрд.