Австралійський регулятор звинуватив Binance у порушенні прав споживачів

До роздрібних клієнтів Binance з Австралії не застосовувалися належним чином заходи захисту прав споживачів від ризикованих деривативів, що призвело до великих збитків. Про це в судовому позові заявила ASIC.

Згідно зі скаргою, з липня 2022 року по квітень 2023 року компанія Oztures Trading Pty Ltd (торгова марка Binance Australia Derivatives) помилково віднесла 505 клієнтів — 83% від загального числа користувачів — до категорії «оптових».

«[…] Binance не змогла забезпечити ефективність, чесність і справедливість фінансових послуг, що надаються відповідно до австралійської ліцензії. Багато клієнтів зазнали значних втрат», — сказано в пресрелізі агентства.

Для користувачів не забезпечили того самого захисту, що й для інвесторів із меншими доходами, включно з правом на отримання заяв про розкриття інформації, а також доступом до системи розв’язання спорів, стверджують в ASIC.

Комісія зазначила, що 2023 року вже проконтролювала компенсаційні виплати з боку біржі постраждалим клієнтам у розмірі близько 13 млн AUD (~$8,3 млн).

«Криптовалютні деривативи за своєю суттю ризиковані та складні, тому вкрай важливо, щоб роздрібні клієнти були правильно класифіковані. Ці маркування гарантують їм отримання захисту прав споживачів та інформації, необхідної для прийняття обґрунтованого інвестиційного рішення», — підкреслили представники регулятора.

ASIC має намір через суд домогтися для Binance «штрафів, а також заяв і розпоряджень про розміщення небажаної інформації».

Нагадаємо, у квітні 2023 року Комісія анулювала ліцензію місцевої філії криптобіржі через неправильне маркування клієнтів. Пізніше співробітники відомства провели обшуки в офісі компанії в рамках розслідування справи.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK