Більшість мем-коїнів, що просуваються в X, втратили 90% вартості

Ціни 86% мем-токенів, які інфлюенсери просували в X за останні три місяці, наразі обвалилися на 90% і більше. Про це повідомили дослідники CoinWire, вивчивши 1567 монет і акаунти 377 блогерів із понад 10 000 підписників.

На основі даних Dune Analytics вони оцінили рух котирувань токенів на момент початкового виходу на ринок, поточні ціни та ціни після проведення акції: через один тиждень, один місяць і три місяці.

За один тиждень 80% мем-коїнів, що просуваються блогерами, втратили 70% своєї вартості. Через місяць 90% цих токенів знизилися на 80%. Через три місяці ціна 86% монет впала в 10 разів.

Джерело: CoinWire.

Тільки 1% рекламованих монет показали десятикратне зростання.

Дослідники помітили закономірність, що чим більше передплатників у блогера, тим нижча ефективність рекламованих ним мем-коїнів.

Джерело: CoinWire.

«Інфлюенсери з більш ніж 200 000 передплатників, як правило, показують найгірші результати. Їхні монети приносять збитки: 39% після одного тижня і 89% — після трьох місяців. В акаунтів із менш ніж 50 000 підписників 25% рекламованих мем-токенів показали прибутковість за тиждень, а 141% — за три місяці», — йдеться у звіті.

У той час як інвестори зазнають збитків, інфлюенсери отримують фінансову вигоду від просування монет, заробляючи в середньому $399 за рекламний твіт.

«Оскільки 76% інфлюенсерів просувають мертві токени та мають лише незначні шанси на досягнення жаданого десятикратного приросту, стає очевидним, що реклама більше слугує інтересам інфлюенсерів, аніж інтересам їхніх передплатників», — підсумували в CoinWire.

Раніше аналітики Ai_9684xtpa виявили, що 80% розміщених на Binance мем-коїнів зросли в ціні.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK