Coinbase розпочала рекламну кампанію для просування інтересів криптоіндустрії
Біткоїн-біржа Coinbase запустила у Вашингтоні телевізійну рекламу для привернення уваги до індустрії цифрових активів.
We’re running a TV campaign in DC this week to explain why crypto is the most important technology America has to update the financial system.
— Brian Armstrong 🛡️ (@brian_armstrong) May 22, 2023
Lots of policy work to do to ensure America isn’t left behind. https://t.co/yTKI3PZWFG
Компанія виклала на YouTube розширену версію ролика. У ній CEO Coinbase Браян Армстронг каже, що ті, хто вважає, що криптовалюти мають виключно спекулятивний характер, «не бачать лісу за деревами».
За його словами, індустрія перебуває на ранній стадії, яку можна порівняти з першими роками поширення інтернету.
«По суті, криптовалюта — це не фінансовий продукт. Вона є технологією, яка може оновити всі види фінансових продуктів. Прискорити час розрахунків, здешевити відправлення грошей рідні за кордон в іншу країну», — зазначив Армстронг.
Він підкреслив, що інновація не могла не з’явитися і вже не піде з нашого життя.
Очільник Coinbase висловив занепокоєння тим, що США можуть зіткнутися з проблемою національної безпеки через технологічне відставання, зумовлене регуляторною політикою щодо криптовалют. Так уже сталося з багатьма досягненнями у сферах напівпровідників і 5G-технологій, вважає Армстронг.
У березні Комісія із цінних паперів і бірж США (SEC) повідомила Coinbase про розслідування щодо процедур лістингу та низки продуктів платформи. Згодом і сама Coinbase подала позов проти SEC.
Армстронг заявив, що дії Комісії можуть залишити США позаду інших країн. Він також вважає, що відомство під керівництвом Гері Генслера почало «хрестовий похід» проти індустрії.
Нагадаємо, SEC назвала позов Coinbase «необґрунтованим».