Емоційний ШІ — майбутній тренд?

Здатний розуміти почуття людей «емоційний ШІ» може стати наступним трендом нейромереж. Про це йдеться у звіті дослідницької фірми PitchBook.

Експерти зазначають, що якщо компанії впроваджують ШІ-помічників для керівників і співробітників, ставлять чат-ботів на посаду продавців і в службу підтримки, штучний інтелект має розуміти різницю між гнівним і розгубленим повідомленням з одним текстом, таким як: «Що ви маєте на увазі?».

Емоційний ШІ — технологія аналізу людських емоцій, яка використовує камеру, диктофон та інші інструменти для розуміння настрою користувача. Вони можуть бути на ноутбуці, смартфоні або розташовані окремо.

«З поширенням ШІ-помічників і повністю автоматизованих взаємодій людина-машина емоційний ШІ обіцяє забезпечити реалістичні інтерпретації та реакції», — написав старший аналітик з нових технологій PitchBook Дерек Ернандес.

Великі ШІ-провайдери на кшталт Microsoft Azure і Amazon Web Services пропонують розробникам доступ до можливостей емоційних ШІ. Раптове зростання кількості застосовуваних ботів дає технології більше шансів розвинутися в корпоративному світі, йдеться у звіті PitchBook.

Нагадаємо, у травні OpenAI анонсував «більш людяну» версію чат-бота GPT-4о, яка здатна розпізнавати емоції та ритм дихання.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK
Exit mobile version