Google інтегрувала чат-бот Gemini в Gmail на iOS

Корпорація Google додала в Gmail на iOS можливість спілкування з чат-ботом Gemini прямо в додатку.

Функція Q&A наприкінці серпня була розгорнута для користувачів Android.

Тепер вона стала доступна для власників iPhone з підпискою Google One AI Premium або акаунтів Google Workspace з доповненнями Gemini Business, Enterprise, Education або Education Premium.

Інструмент дає змогу отримати відповідь на поставлене запитання, наприклад: «Скільки компанія витратила на останній маркетинговий захід».

Можна попросити Gemini показати непрочитані повідомлення від певного відправника або виділити електронні листи з конкретною темою.

Приклад роботи Q&A. Джерело: Google.

Спочатку Q&A здатна знаходити інформацію з пошти; у майбутньому додадуть підтримку Диска.

Нагадаємо, у червні Google додала штучний інтелект у Gmail та інші сервіси.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK