Hashdex запустила рекламу біткоїн-ETF слідом за Bitwise
Компанія Hashdex, яка очікує схвалення від SEC біржового фонду на базі спотової ціни першої криптовалюти, опублікувала рекламний ролик майбутнього продукту.
«Акції — це не крипта, як і фіксований дохід. Дорогоцінні метали? Жодного разу. Ваші інвестиції в біткоїн заслуговують на те, щоб їх робила сфокусована на криптовалютах фірма», — йдеться у відео.
Ще 18 грудня просування біткоїн-ETF за допомогою візуального контенту почала Bitwise.
Фірма залучила в рекламі характерного американського актора Джонатана Голдсміта. Артист відомий як обличчя маркетингової кампанії пива Dos Equis як «Найцікавіша людина у світі».
У 2016 році виробник напою замінив Голдсміта французьким актором Огюстеном Леграном, щоб «перезавантажити персонаж відповідно до чинних реалій».
Перший ролик із рекламою біткоїн-фонду в Bitwise прокоментували: «мудрим від небагатослівного».
«Знаєте, що найцікавіше в наші дні? Біткоїн. Зверніть увагу на Bitwise, друзі», — заявляє персонаж Голдсміта.
Слідом фірма випустила нове відео за його участю. У продовження колишнього сюжету головний герой заявляє, що Сатоші Накамото передає глядачам привіт.
Участь актора 1938 року народження і слогани дають змогу припустити, що реклама майбутнього біткоїн-фонду Bitwise орієнтована на старше покоління американців, яке контролює значні фінансові кошти. Зі свого боку VanEck, імовірно, зробила ставку на більш молодих інвесторів, заявивши тікером свого ETF популярний у криптоспільноті мем HODL.
Нагадаємо, експерти Bitwise прогнозують зростання ціни біткоїна до $80 000 після запуску спотових біткоїн-фондів.