Інтерес до Тижня моди у Decentraland впав на 76% у 2023 році

Кількість користувачів, які відвідали Тиждень моди у метавсесвіті (MVFW) на платформі Decentraland, скоротилася на 76% у 2023 році у порівнянні з 2022 роком. За даними The Block, цьогоріч протягом 4 днів на захід “завітали” 26 000 людей.

Як передає видання, на платформі одночасно було понад 1000 відвідувачів для того, щоб подивитися шоу. Водночас у 2022 році за першим у світі MVFW спостерігали 108 000 “унікальних глядачів”.

“Попри те, що кількість користувачів впала, нам вдалося залучити до метавсесвіту десятки нових юзерів. Це всього другий Тиждень моди, що проводився у віртуальному світі, тож ми сподіваємося нам вдалося вдосконалити захід, враховуючи минулорічний досвід”, — наголосила голова заходу Джіованна Грасіозі Касіміро.

Тиждень моди у метавсесвіті тривав з 28 по 31 березня. На віртуальному подіумі демонстрували колекції такі бренди як Dolce & Gabbana, Tommy Hilfiger, adidas, DKNY, COACH та дизайнери спільноти Decentraland.

Згідно з DappRadar, обсяг торгів у Decentraland під час MVFW суттєво скоротився у порівнянні з іншими днями. У перший день заходу 28 березня обсяг торгів дорівнював $2760, 29 березня був найнижчий показник за цією метрикою — $1430. 30 та 31 березня обсяг торгів сягав $2440 та $1780 відповідно.

Дані: DappRadar.

Крім тижня моди у метавсесвіті також проводять і судові засідання. У лютому 2023 року у Колумбії адміністративний суд департаменту Магдалени вперше відбулося слухання у віртуальному світі від корпорації Meta.

Нагадаємо, Україна увійшла до трійки лідерів серед країн, що схвально ставляться до концепції метавсесвіту, за даними CoinKickoff.

У березні заснована українками платформа цифрового одягу DressX залучила $15 млн інвестицій. 

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK
Exit mobile version