Netflix застосувала ШІ для створення спецефектів
Платформа Netflix вперше використала генеративний штучний інтелект у виробництві власного контенту. Про це повідомив співгендиректор компанії Тед Сарандос під час квартальної телефонної конференції, пише TechCrunch.
Йдеться про аргентинський серіал El Eternauta, у якому було використано фінальний футаж, згенерований ШІ. Внутрішня продакшн-група Netflix спільно з продюсерами задіяла ШІ для створення сцени обвалення будівлі.
За словами компанії, це дозволило завершити роботу вдесятеро швидше, ніж за допомогою традиційних інструментів візуальних ефектів, і значно зменшити витрати.
«Ми й надалі переконані, що ШІ — це неймовірна можливість допомогти творцям знімати фільми й серіали не лише дешевше, а й якісніше. Існують інструменти на базі ШІ, які підсилюють авторів. […] Вони вже відчувають переваги на етапах препродакшну: під час планування сцен, попередньої візуалізації та, звісно, у VFX. Раніше складні ефекти на кшталт омолодження були доступні лише великим бюджетам», — зазначив Сарандос.
Інший співгендиректор компанії, Ґреґ Пітерс, додав, що Netflix застосовує генеративний ШІ і в інших сферах — зокрема для персоналізації контенту та реклами.
Нагадаємо, у липні стартап Moonvalley випустив модель для генерації відео Marey, що враховує фізичні властивості реального світу.