NFT-проєкт Doodles уклав партнерство з McDonald’s

Починаючи з 18 листопада, малюнки в стилі Doodles з’являться на 100 млн святкових стаканчиків McCafe у ресторанах США. Це стане можливим після укладення співпраці мережі ресторанів та NFT-проєкту.

Ініціатива отримає назву «GM Spread Joy», поширившись у TikTok та Instagram.

Організатори також розіграють «цифрові подарунки» та набір колекційних предметів із символікою McDonald’s x Doodles.

«Ми обрали Doodles, тому що вони є агентом змін у культурному ландшафті та виходять за рамки цифрових активів», — прокоментував директор з маркетингу McDonald’s Тарік Хассан.
Команда NFT-проєкту розраховує на різке збільшення спільноти Noodles.

13 вересня розробники випустили анімаційний мультик Dullsville and the Doodleverse.

Doodles заснували ексспівробітники Dapper Labs Еван Кірст і Джордан Кастро спільно з цифровим художником Скоттом Мартіном (Burnt Toast) 2021 року.

Колекція NFT випущена на Ethereum і складається з 10 000 токенів. На маркетплейсі OpenSea вона посідає десяте місце за обсягом продажів за весь час — 317 000 ETH (~$963,4 млн).

За останні 24 години показник Doodles зріс на 119%, до 219 ETH.

Нагадаємо, у вересні творці NFT-колекції закрили перший раунд фінансування на суму $54 млн при оцінці в $704 млн.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK