NFT-проєкт Doodles уклав партнерство з McDonald’s
Починаючи з 18 листопада, малюнки в стилі Doodles з’являться на 100 млн святкових стаканчиків McCafe у ресторанах США. Це стане можливим після укладення співпраці мережі ресторанів та NFT-проєкту.
• ᴗ • 11/18 pic.twitter.com/LDxlE9pnrx
— McDonald's (@McDonalds) November 12, 2024
Ініціатива отримає назву «GM Spread Joy», поширившись у TikTok та Instagram.
Організатори також розіграють «цифрові подарунки» та набір колекційних предметів із символікою McDonald’s x Doodles.
«Ми обрали Doodles, тому що вони є агентом змін у культурному ландшафті та виходять за рамки цифрових активів», — прокоментував директор з маркетингу McDonald’s Тарік Хассан.
Команда NFT-проєкту розраховує на різке збільшення спільноти Noodles.
gm✨the Doodles community is about to get a lot bigger
— doodles (@doodles) November 14, 2024
we’ve partnered with @McDonalds to spread a little joy this holiday season — with over 100 million limited-edition McCafé x Doodles Holiday cups launching at participating McDonald's across the U.S.
coming 11/18 pic.twitter.com/s8i71jtBwz
13 вересня розробники випустили анімаційний мультик Dullsville and the Doodleverse.
Doodles заснували ексспівробітники Dapper Labs Еван Кірст і Джордан Кастро спільно з цифровим художником Скоттом Мартіном (Burnt Toast) 2021 року.
Колекція NFT випущена на Ethereum і складається з 10 000 токенів. На маркетплейсі OpenSea вона посідає десяте місце за обсягом продажів за весь час — 317 000 ETH (~$963,4 млн).
За останні 24 години показник Doodles зріс на 119%, до 219 ETH.
Нагадаємо, у вересні творці NFT-колекції закрили перший раунд фінансування на суму $54 млн при оцінці в $704 млн.