Perplexity просуває Comet як ШІ-браузер для смартфонів замість Chrome


Стартап Perplexity, що отримує підтримку від Nvidia, веде перемовини з виробниками смартфонів про передвстановлення браузера Comet. Про це розповів CEO компанії Аравінд Шрінівас у коментарі Reuters.
Це може значно розширити охоплення ШІ-пошуковика, оскільки більшість користувачів використовують браузери, надані виробником. Водночас, за словами Шрініваса, переконати вендорів — непросте завдання.
Наразі компанія стабілізує десктопну версію Comet, яка орієнтована на сотні тисяч користувачів. Наступного року Perplexity планує масштабувати проєкт до десятків або навіть сотень мільйонів.
Браузер Comet запустили у липні. Його ключова особливість — вбудована пошукова система зі ШІ, яка формує зведення результатів за запитом.
Застосунок дозволяє ставити питання, що стосуються особистих даних, і виконувати задачі: планування зустрічей, підсумки вебсторінок тощо.
Паралельно над власним браузером зі ШІ працює й OpenAI — інтерфейс нагадуватиме ChatGPT, а частина дій виконуватиметься без переходу на зовнішні сайти.
Підхід Perplexity відображає загальносвітовий тренд: вебоглядачі із ШІ-агентами, які можуть самостійно бронювати готелі або купувати авіаквитки, стають новим етапом у розвитку інтернет-навігації.
За даними Statcounter, у червні Chrome займав майже 70% мобільного трафіку, ще 24% припадали на Safari від Apple і браузер Samsung.
Нагадаємо, пошуковик DuckDuckGo додав новий фільтр, що дозволяє приховувати згенеровані ШІ зображення у видачі.