ШІ-боти забирають трафік у новинних сайтів

Попри зростання реферальних переходів із ChatGPT, новинні ресурси фіксують падіння загального трафіку. Про це свідчить дослідження Similarweb.

Користувачі дедалі частіше звертаються до ШІ-ботів замість пошуковиків, через що сайти втрачають трафік.

З моменту запуску Google AI Overviews у травні 2024 року частка новинних запитів, які не завершуються кліком, зросла з 56% до 69%. Органічний трафік просів із 2,3 млрд до менш ніж 1,7 млрд відвідувань.

Водночас кількість новинних запитів у ChatGPT збільшилася на 212% з січня 2024-го по травень 2025 року.

Дані: Similarweb.

При цьому за п’ять місяців 2025 року реферальні запити ChatGPT до новинних сайтів зросли з менше ніж 1 млн до 25 млн.

Реферальний трафік ChatGPT до 10 провідних новинних сайтів. Дані: Similarweb.

Найбільший приріст трафіку фіксують Reuters (+8,9%), NY Post (+7,1%) і Business Insider (+6,5%). The New York Times, яка судиться з OpenAI через нібито незаконне використання матеріалів, має +3,1%.

Користувачі найбільше цікавляться темами акцій, фінансів, спорту, а також політики, економіки та клімату.

Найпопулярніші теми серед користувачів ChatGPT. Дані: Similarweb.

У подкасті CEO OpenAI Сем Альтман визнав, що ШІ може призвести до зникнення цілих професій.

«Я дійсно вважаю, що будуть галузі, де деякі професії зникнуть — можливо, цілі категорії. І кожна втрата, навіть якщо вона корисна для економіки, завдає болю», — сказав Альтман.

Нагадаємо, у липні Cloudflare запустила платформу Pay per Crawl — ринок контенту між сайтами та ШІ-компаніями.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK
Exit mobile version