ШІ-проєкт відтворить втрачену третину фільму Орсона Веллса «Чудові Емберсони»

Компанія Showrunner планує за допомогою ШІ відновити 43 втрачені хвилини відзнятого матеріалу з класичної стрічки Орсона Веллса 1942 року «Чудові Емберсони». Про це повідомляє The Hollywood Reporter.

Фірма поєднує інструменти штучного інтелекту та традиційні методи кіновиробництва. Серед останніх — зйомки сцен із живими акторами, чию зовнішність наблизять до оригінальних персонажів завдяки технології дипфейк.

Керує проєктом режисер Брайан Роуз, який протягом останніх п’яти років відновив 30 000 кадрів фільму. Він створив фізичні декорації у вигляді 3D-моделей, використавши їх для точного відтворення рухів камери відповідно до сценарію, фотографій зі знімального майданчика та архівних записів.

Авторська версія стрічки мала тривалість 131 хвилину, проте Веллс поступився правом фінального монтажу студії RKO Gower Street Studios (нині Sunset Gower Studios). У результаті фільм скоротили до 87 хвилин, а майже третину негативів компанія знищила без відома режисера, щоб звільнити місце в архіві.

Прем’єра 1942 року від творця «Громадянина Кейна» отримала схвальні та навіть захоплені відгуки критиків. У 1991 році Бібліотека Конгресу США визнала картину достатньо значущою для включення до Національного реєстру фільмів. У 2002 році в Голлівуді було знято ремейк «Чудових Емберсонів».

Showrunner планує завершити відтворення стрічки протягом двох років. Водночас компанія не має права випустити її на ринок, оскільки не володіє авторськими правами.

«Мета не в комерціалізації 43-хвилинного фільму, а в тому, щоб він побачив світ після 80 років, протягом яких люди запитували: “А чи не був це найкращий фільм у своєму оригінальному вигляді?”», — заявив CEO Showrunner Едвард Саатчі.

Він уточнив, що якщо з’явиться попит на проєкт поза «академічним контекстом», компанія, безумовно, оформить права на нього.

Коментуючи зростання ролі ШІ у кіновиробництві, Саатчі позиціонував Showrunner як «Netflix штучного інтелекту». Фірма прагне дати користувачам можливість створювати за допомогою технології власні повноцінні версії фільмів у форматі фанфіків.

«Сьогодні ШІ не здатний витягнути історію за межі одного короткого епізоду, але інструменти компанії — це крок до тривожного та дивного майбутнього генеративного сторітелінгу», — підкреслив голова Showrunner.

Нагадаємо, прогрес ШІ-технологій викликає занепокоєння через ризик зростання безробіття не лише серед працівників Голлівуду, а й серед пересічних громадян США.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK
Exit mobile version