Співавтор Doom заявив про відсутність креативності у ШІ

У штучного інтелекту недостатньо креативності для створення чогось нового під час розробки відеоігор, зазначив співзасновник ID Software і співавтор Doom Джон Ромеро в інтерв’ю Ars Technica.

Він висловив скептицизм щодо впливу генеративного ШІ на ігрову індустрію.

«Для нас важливо бути оригінальними. Генеративні нейромережі залежать від баз даних, які вже існують, а ми намагаємося створити абсолютно нову річ», — зазначив Ромеро.

Ігрові студії залучають нейромережі для розв’язання різних завдань на кшталт поліпшення персонажів або модерації чатів. Програміст вважає, що ШІ, який ще розвивається, не здатний проєктувати і допомагати в розробці на людському рівні.

«Створення абсолютно нових речей — це поки що не те, що робить генеративний ШІ. Я знаю, що вони працюють над цим. Але, створюючи оригінальну гру, ви використовуєте своє дизайнерське чуття, працюєте з людьми і придумуєте речі, яких раніше не було. Генеративний ШІ обмежує вас, якщо ви намагаєтеся використовувати його таким чином», — сказав Ромеро.

З переваг генеративного ШІ розробник назвав сферу пошуку інформації, зазначивши, що нейромережа — це «супер-Google» для отримання відповідей на запитання. До недоліків він відніс систему навчання моделей.

«Коли ШІ використовується для створення зображень або креативних концепцій, це проблематично, тому що він не спирається на ваші власні дані», — додав Ромеро, наголосивши на важливості етичного використання нейромереж і виплати компенсацій джерелам, що використовувалися для навчання.

Раніше DeepMind випустила модель Genie, що створює ігри за текстовим запитом.

Нагадаємо, у березні стартап CognitionAI представив ШІ, який здатний генерувати складний код для сайтів або ігор за промптом.

Того ж місяця ШІ від Google навчили проходити відеоігри.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK
Exit mobile version