“Укрзалізниця” повідомила про використання ChatGPT у роботі

“Укрзалізниця” аналізує звернення пасажирів за допомогою популярної нейромережі ChatGPT. 

Згідно з повідомленням, перевізник використовує чат-бот на базі штучного інтелекту для обробки відгуків користувачів.

ChatGPT розподіляє останні на категорії, після чого звернення аналізуються.

“Таке застосування ChatGPT дозволяє нам пришвидшити роботу з аналізу зворотного звʼязку та визначати найбільш проблемні ділянки — і, відповідно, оперативніше реагувати. Штучний інтелект ChatGPT коректно визначає категорію звернення в 90% випадків”, — зазначили в “Укрзалізниці”.

Раніше голова Мінцифри України Михайло Федоров заявив про тестування можливостей ChatGPT для впровадження нейромережі в роботу застосунку «Дія».

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK