В Amazon розказали про варіанти використання ШІ у компанії
Американський гігант з е-комерції Amazon використовує технологію штучного інтелекту (ШІ) для підвищення швидкості доставляння товарів шляхом зменшення відстані між клієнтами та продукцією. Про це заявив представник топменеджменту компанії Стефано Перего в інтерв’ю CNBC.
За його словами, ШІ залучений до багатьох процесів на підприємстві. Зокрема, нейромережа планує маршрут для кур’єрів з урахуванням погоди та допомагає користувачам у пошуку потрібних продуктів на сайті.
Наразі в Amazon зосереджені на тому, щоб оптимізувати товари на своїх складах. На думку Перего, це ключовий момент для зменшення часу доставляння.
“Уявіть, наскільки складно ухвалити рішення щодо того, де розмістити запас певних товарів з огляду на скорочення відстані між продуктом та клієнтом”, — поділився менеджер.
Для стратегічно вірного розміщення товарів на складах компанії допомагає ШІ. Нейромережа аналізує дані та закономірності для передбачення попиту на продукцію у певних регіонах. Згідно з цим в Amazon розподіляють запаси, що дозволяє доставляти замовлення у день оформлення.
Раніше про використання ШІ у своїй роботі заявили представники «Укрзалізниці». Перевізник аналізує звернення пасажирів за допомогою популярної нейромережі ChatGPT.