В Google Search додали ШІ-агента, здатного телефонувати замість користувача


Корпорація Google додала до свого пошуковика нову функцію, яка дозволяє ШІ самостійно телефонувати до локальних компаній, уточнювати ціни та наявність товарів або послуг, а потім передавати інформацію користувачу.
1/5 New, advanced capabilities are coming to Search starting today. Gemini 2.5 Pro (our most advanced model yet) and Deep Search (great for advanced reasoning and research) are rolling out in AI Mode, starting with AI Pro & AI Ultra subscribers. Plus, Search can now use AI to…
— Robby Stein (@rmstein) July 16, 2025
«Тепер Search має агентні можливості: він може телефонувати до локальних компаній за допомогою ШІ, щоб дізнатися про ціни та наявність — замість вас. Функція розгортається в США з розширеним доступом для підписників AI Pro і AI Ultra. Можна нарешті викреслити “хімчистку” зі списку справ», — заявив віцепрезидент Google Search Роббі Стайн.
Функція базується на Google Duplex — розмовному ШІ, представленому ще 2018 року. Він застосовує розпізнавання мови та розуміння контексту, щоб вести природний діалог із представниками компаній і сформувати підсумкову відповідь на основі розмови.
Також компанія представила інструмент Deep Search, що працює на моделі Gemini 2.5 Pro. Він дозволяє проводити складні пошукові дослідження та відповідати на «найважчі запитання» з поглибленим аналізом.
2/5 Use Gemini 2.5 Pro in AI Mode for your toughest questions. Select the model from the new drop down menu and see how its advanced reasoning can take on math & coding questions and unpack complicated topics (with links for you to learn more). pic.twitter.com/zI4rC29uwV
— Robby Stein (@rmstein) July 16, 2025
Для використання Deep Search потрібно обрати відповідну модель зі спадного меню.
Сервіс застосовує підхід веєрної обробки запитів — він аналізує сотні сайтів, осмислює отриману інформацію та формує структурований звіт із джерелами.
«З Deep Search багатогодинні дослідження для роботи, хобі чи прийняття важливих рішень можна провести за лічені хвилини», — наголосив Стайн.
Нагадаємо, ШІ-стартапи кинули виклик Google на ринку пошуку, створюючи власні браузери та стимулюючи відмову користувачів від Chrome.