Visa запускає ШІ-агентів для покупок
Компанія Visa анонсувала запуск платформи Visa Intelligent Commerce — інфраструктури для створення ШІ-агентів, здатних самостійно шукати, вибирати й оплачувати товари за користувачів.
«ШІ-агенти повністю змінять взаємодію зі споживчою торгівлею. Це буде революція в зручності та персоналізації покупок», — заявив Джек Форестелл, директор з продуктів і стратегії Visa.
Visa відзначає, що відкриває свою платіжну інфраструктуру для розробників, які будують інтелектуальні рішення: асистенти зможуть працювати всередині застосунків, браузерів або голосових помічників.
Крім цього, компанія повідомила про:
- партнерства з платформами Anthropic, IBM, Microsoft, OpenAI, Mistral AI, Perplexity, Stripe і Samsung;
- інтеграцію стейблкоїнів у свою платіжну систему для розширення покриття;
- оновлення Flex Credential із підтримкою карток із винагородами та комерційного використання.
«Історично ми використовували ШІ для боротьби з шахрайством. Тепер застосовуємо його, щоб зробити цифрову комерцію особистішою, надійнішою та приємнішою», — зазначив CEO Visa Раян Макінерні.
Наразі Visa обробляє понад 4,8 млрд платіжних облікових записів у 150 млн торгових точках по всьому світу. Нові інструменти мають стати базовим шаром для майбутньої епохи автономних фінансових транзакцій.
«Щоби нові формати оплати працювали — потрібна мережа, яка постійно оновлюється, масштабується та гарантує довіру. Саме це ми будуємо», — підсумував Макінерні.
Нагадаємо, у березні компанія Rain, яка випускає ончейн-картки Visa, повідомила про залучення $24,5 млн під час раунду фінансування під керівництвом Norwest Venture Partners.