ZachXBT звинуватив сотні інфлюенсерів у прихованій рекламі токенів


Ончейн-дослідник ZachXBT оприлюднив докази прихованої реклами серед криптоінфлюенсерів. Він виклав у відкритий доступ таблицю з даними понад 200 лідерів думок, яким надсилали пропозиції щодо просування токенів.
NEW LEAK: Price sheet of 200+ crypto influencers and their wallet addresses from a project they were recently contacted by to promote.
From 160+ accounts who accepted the deal I only saw <5 accounts actually disclose the promotional posts as an advertisement. pic.twitter.com/Kph9dUvDxB
— ZachXBT (@zachxbt) 1 вересня 2025
За його словами, із приблизно 160 інфлюенсерів, які погодилися на співпрацю, менше п’яти позначили свої пости як рекламні.
У публікації наведені розцінки за дописи — від кількох сотень до десятків тисяч доларів. Також зазначені адреси гаманців у мережі Solana для оплати та посилання на ончейн-транзакції.
Прихована реклама залишається постійною проблемою криптоіндустрії. У США Федеральна торгова комісія вимагає від інфлюенсерів чітко розкривати зв’язки з проєктами, які вони просувають. Невиконання цієї вимоги вводить інвесторів в оману та може призвести до перевірок із боку регуляторів.
Нагадаємо, у серпні ZachXBT повідомив, що один з користувачів втратив 783 BTC (~$91 млн) унаслідок атаки із застосуванням соціальної інженерії.
Пізніше дослідник порівняв модель роботи Ripple, Cardano та Hedera з фінансовими пірамідами.