ZachXBT звинуватив сотні інфлюенсерів у прихованій рекламі токенів

Ончейн-дослідник ZachXBT оприлюднив докази прихованої реклами серед криптоінфлюенсерів. Він виклав у відкритий доступ таблицю з даними понад 200 лідерів думок, яким надсилали пропозиції щодо просування токенів.

За його словами, із приблизно 160 інфлюенсерів, які погодилися на співпрацю, менше п’яти позначили свої пости як рекламні.

У публікації наведені розцінки за дописи — від кількох сотень до десятків тисяч доларів. Також зазначені адреси гаманців у мережі Solana для оплати та посилання на ончейн-транзакції.

Прихована реклама залишається постійною проблемою криптоіндустрії. У США Федеральна торгова комісія вимагає від інфлюенсерів чітко розкривати зв’язки з проєктами, які вони просувають. Невиконання цієї вимоги вводить інвесторів в оману та може призвести до перевірок із боку регуляторів.

Нагадаємо, у серпні ZachXBT повідомив, що один з користувачів втратив 783 BTC (~$91 млн) унаслідок атаки із застосуванням соціальної інженерії.

Пізніше дослідник порівняв модель роботи Ripple, Cardano та Hedera з фінансовими пірамідами.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK
Exit mobile version