Глава ігрового напряму TON розповів про майбутнє Notcoin і Hamster Kombat

В грудні минулого року тільки 1% Telegram-користувачів щомісяця грали в додатку, зараз їхня кількість зросла до приблизно 20%. Про це заявив глава геймінг-напрямку TON Foundation Інал Кардан в інтерв’ю The Block.

У липні кількість користувачів месенджера наблизилася до 1 млрд багато в чому завдяки «тапалкам» на кшталт Notcoin і Hamster Kombat.

За словами Кардана, наразі більшість ігор спрямовані на створення спільнот і стимулювання залученості.

«Усі ці ігри, їхня модель монетизації не про покупки в застосунку, а про трафік і його монетизацію різними способами. Не можна монетизувати трафік так само як роблять [деякі проєкти] зараз, після TGE. Тому після випуску токенів модель має змінюватися», — додав він.

З великих «клікерів» до запуску монети поки дістався тільки Notcoin. Поки що до генезису готується «тапалка» Hamster Kombat, а також Catizen і Yescoin.

Згідно з CoinGecko, на момент написання статті ринкова капіталізація NOT становить $1,2 млрд. Монета торгується по $0,011, просівши від історичного максимуму на 58%.

«Вони запускають компаньйонів, вони запускають маркетингові кампанії, вони хочуть запустити нові ігри. Вони навіть запустили програму інкубації. Йдеться про пошук способу утримати наявну аудиторію. У вас уже є мільйони користувачів, і ви повинні запропонувати їм щось цікаве», — прокоментував Notcoin Кардан.

У випущеному 30 липня white paper розробники Hamster Kombat назвали свій потенційний аірдроп «найбільшим в історії криптовалюти», проте так і не уточнили навіть приблизних термінів його проведення.

При цьому «тапалку» підтримав засновник Telegram Павло Дуров, анонсувавши випуск її токена HMSTR на блокчейні TON. Біржа Bybit відкрила премаркет монети, а розробники пообіцяли провести другу роздачу.

Кардан оптимістично оцінює шанси Hamster Kombat «пережити TGE» і створити стійку ігрову екосистему.

«У них уже величезна аудиторія. Вони можуть спробувати перетворити цих користувачів на гравців нового проєкту. Якщо він буде середньобюджетний, де люди з більшою ймовірністю витрачатимуть гроші на покупки, у них буде дійсно хороше джерело доходу», — зазначив представник TON.

Кардан вважає, що ігри середнього рівня відіграють велику роль у розвитку геймінгових додатків у Telegram. Як приклад він навів проєкт Gatto, де необхідно доглядати за вихованцями як у «Тамагочі»:

«Ми бачимо, що [середньобюджетні ігри] почали залучати багато користувачів і отримувати хороший дохід. Протягом наступних шести місяців на TON і Telegram буде запущено більше ігор, схожих на Gatto».

Нагадаємо, 31 липня розробники Telegram представили нові функції в месенджері, включно з браузером із підтримкою перегляду Web3-сайтів на базі TON і магазином мінідодатків.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK