Google змінить правила реклами блокчейн-ігор з використанням NFT

Починаючи з 15 вересня 2023 року, інтернет-гігант Google дозволить рекламодавцям просувати продукти та послуги для NFT-ігор через свої сервіси, якщо вони не пов’язані з азартними іграми.

Компанія дозволить рекламувати блокчейн-ігри, де користувачам надається можливість придбати внутрішні ігрові предмети у вигляді невзаємозамінних токенів.

Залишається чинною заборона рекламувати ігри, які надають можливість робити ставки на NFT для виграшу чого-небудь з реальною вартістю, отримання криптовалюти та інших винагород.

Google також не дозволяє рекламу азартних ігор, таких як онлайн-казино або будь-яку їх імітацію з використанням невзаємозамінних токенів.

“Ми очікуємо, що всі рекламодавці будуть дотримуватися місцевих законів в будь-якій області, на яку спрямовані їх реклами. Ця політика буде застосовуватися глобально до всіх облікових записів, які просувають подібні продукти,” – заявили в компанії.

Облікові записи порушників будуть заблоковані протягом семи днів після видачі попередження.

Нагадаємо, у травні Білл Гейтс передрік «смерть» Google і Amazon через штучний інтелект.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK