Animoca Brands залучила $20 мільйонів для метавсвіту Mocaverse

Гонконгський оператор блокчейн-ігор Animoca Brands залучив $20 мільйонів на проект метавсвіту Mocaverse завдяки додатковій емісії звичайних акцій.

Mocaverse залучиває $20 млн через наше “материнське судно”, @animocabrands 👁👁👁#MocaFam, ми готові піднятися на новий рівень з усіх напрямків:
🛠️ Розробка продукту
🤝 Прийняття Web2 та Web3
🎮 Переосмислення культурного та розважального екосистеми Web3

Повний прес-реліз: https://t.co/lybQtUH5iY— Mocaverse💼🪐 (@MocaverseNFT) 10 вересня 2023

Цей раунд фінансування був призначений CMCC Global. Серед учасників: Kingsway Capital, Liberty City Ventures, GameFi Ventures та ряд приватних осіб, включаючи виконавчого голову та співзасновника Animoca Brands Ята Сіу.

Під час залучення коштів компанія уклала з інвесторами прості угоди щодо майбутнього акціонерного капіталу, надавши відповідні гарантії у вигляді utility-токенів.

Animoca Brands використає ці кошти для розвитку проекту, включаючи створення продуктів, підтримку впровадження Web3 та партнерські програми з розширення геймінгової, культурної та розважальної екосистеми.

Згідно з заявою, Mocaverse розробляє Web3-інструменти, які дозволяють створювати цифрову ідентичність, накопичувати репутацію, заробляти та витрачати бали лояльності. Користувачі отримають доступ до віртуального світу, який об’єднує 450 портфельних проектів Animoca Brands з понад 700 мільйонами зареєстрованих учасників.

Першим продуктом стане колекція NFT без можливості передачі Moca ID. Токени дозволять власникам створювати цифрові особистості для взаємодії з метавсвітом Mocaverse.

«Окрім надання користувачам можливості брати участь у активній спільноті, яка розширює економічні можливості, Mocaverse також буде служити системою цифрової ідентифікації, репутації та лояльності для інших децентралізованих організацій», — заявив Ят Сіу.

Нагадаємо, в листопаді 2022 року компанія оголосила про створення фонду на суму до $2 мільярдів для інвестицій в компанії у сфері метавсвітів. У 2023 році Animoca Brands зменшила цільову суму для структури до $800 мільйонів.

На 30 квітня об’єднані активи оператора блокчейн-ігор $3,4 мільярда.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK