Coca-Cola запустила NFT-колекцію в мережі Base

Корпорація Coca-Cola випустила серію незамінюваних токенів під назвою «Шедевр» (Masterpiece) в Ethereum-мережі другого рівня Base від Coinbase.

NFT від Coca-Cola. Дані: OnchainSummer.

NFT-колекція базується на недавній рекламній кампанії фірми, яка частково створена за допомогою штучного інтелекту. 

Токени Coca-Cola поєднують роботи початківців художників та світові шедеври мистецтва, включаючи «Крик» Едварда Мункa і «Дівчину з перлинною сережкою» Йоганнеса Вермеера. 

Зараз доступні вісім різних NFT за ціною від 0,0011 ETH до 0,014 ETH, які створюються через платформу mint.fun. На момент написання було емітовано близько 50 000 активів. 

Ініціатива Coca-Cola реалізована в рамках програми Onchain Summer від Coinbase на честь запуску мережі Base. Проект спрямований на розвиток протоколу в напрямку музики, мистецтва та ігор. 

Ба більше, платформа виділила гранти для розробників децентралізованих додатків всередині нового протоколу та оголосила про проведення хакатону з призовим фондом в $125 000. 

Нагадаємо, в 2021 році Coca-Cola вже досліджувала NFT-ринок, увівши співпрацю з маркетплейсом Tafi для випуску колекції на честь Міжнародного дня дружби.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK