Coinbase протиставила TradFi і криптовалюти в рекламній кампанії за $15 млн

Coinbase запускає телевізійну промокампанію вартістю $15 млн, метою якої є реклама переваг криптоплатежів. Про це повідомляє Fox Business.

За інформацією медіа, компанія покаже три ролики на чотирьох телеканалах під час трансляцій плей-офф НБА.

Ідея полягає в тому, щоб підкреслити, наскільки складні й дорогі методи оплати в традиційних фінансах (TradFi) порівняно з криптовалютами. Останні дають змогу здійснювати платежі майже миттєво, відсікаючи посередників на кшталт банків і провайдерів послуг, а також мають інші переваги.

«Ми маємо ілюзію, що, коли ми використовуємо кредитні картки або Venmo, все відбувається миттєво. Насправді вони всього лише частина дуже складної проводки каналами, яка замаскована цифровим інтерфейсом», — заявив головний фахівець з питань політики Coinbase Фарьяр Ширзад.

Про підготовку промоакції компанія повідомила ще в середині квітня. Coinbase виклала ролики на YouTube.

У першому відео показано процес замовлення, виготовлення і доставки піци, нібито це відбувається аналогічно руху коштів у TradFi. На кожному етапі різні сервіси забирають свою частку.

«Це не про піцу, а про гроші. Так відбувається щоразу, коли ви витрачаєте їх або переказуєте. Ми пропонуємо найкращу систему: без посередників і комісій. Так працює криптовалюта», — каже наприкінці кур’єр.

У другому ролику компанія наголосила на зростанні вартості цифрового золота, порівнявши, скільки піци можна було купити за 1 BTC у 2021 і 2024 році. У відео також зазначено, що пропозиція нових монет постійно скорочується внаслідок халвінгів.

У Fox Business не описали сюжет третього рекламного ролика для телебачення. Але в аналогічному за фінальним слоганом відео на каналі Coinbase від імені монети в один цент розповідається про відчуття даремності у фіатних дрібниць. Її втрачають, забувають у вигляді здачі, випадково викидають або використовують не за призначенням.

«Будь ласка, оцифруйте мене, щоб я відчула актуальність», — виголошує анімація монети.

У кінцівці на екрані з’являється напис: «гроші щасливі, коли вони цифрові».

Нагадаємо, у лютому 2022 року криптокомпанії показали рекордну кількість реклами в рамках Супербоула. Coinbase заплатила $14 млн за показ 60-секундного ролика з QR-кодом.

Цього року жоден великий гравець індустрії не подав заявку на відеопромоушен під час найбільшої спортивної події у США.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK