Google додала нові агентні можливості в AI Mode
Корпорація Google запустила нові можливості в режимі AI Mode: допомогу з бронюванням квитків на події та записом на процедури з догляду за здоров’ям. Функції доступні підписникам Search Labs у США, пише TechCrunch.
AI Mode виконає пошук на кількох сайтах у реальному часі та підбере релевантні варіанти. Далі він надасть список на вибір і перенаправить на сторінку бронювання, де потрібно буде завершити процедуру.
Підписники Google AI Pro та Ultra мають доступ до підвищених лімітів.
«Наше пріоритетне завдання в Google Search — надати вам високоякісну інформацію, на яку можна покладатися. Новий режим базується на наших основних системах якості та безпеки, але він усе ще перебуває на ранній стадії експерименту й може допускати помилки», — йдеться на сторінці Search Labs.
AI Mode — представлена у березні функція, що дозволяє ставити складні запитання для глибинного вивчення теми прямо в Google Search. Вона одночасно обробляє кілька взаємопов’язаних запитів із різних джерел і структурує дані в єдину, зрозумілу відповідь.
Режим AI Mode регулярно поповнюється новими можливостями. У серпні корпорація додала підтримку агентних функцій — користувачі отримали змогу бронювати столики в ресторанах.
Сервіс дозволяє формувати запит із урахуванням низки уподобань: розміру компанії, дати, часу, локації та улюбленої кухні. ШІ проаналізує доступність закладів у реальному часі та запропонує відповідні варіанти.
Браузери — поле битви за увагу
Браузери та пошуковики — ключові інструменти доступу до інтернету — стають головними сервісами для оновлень ШІ.
У вересні Google анонсувала масштабне поліпшення Chrome завдяки інтеграції Gemini. Користувачі отримали можливість попросити чат-бот розібратися у вмісті вебсторінки, працювати з кількома вкладками або виконувати більше дій в одній — наприклад, запланувати зустріч чи знайти відео на YouTube.
Конкуренти не стоять осторонь. Apple планує запустити власний вебпошук на базі нейромереж і вбудувати його в голосового асистента Siri.
У серпні Anthropic презентував розширення в Chrome для ШІ-агента Claude, а місяцем раніше Perplexity запустила власний браузер на базі штучного інтелекту — Comet.
У OpenAI також з’явилися власний пошуковик і вебоглядач Atlas.
Нагадаємо, у листопаді Amazon вимагала від Perplexity прибрати браузер зі вбудованим ШІ-агентом зі свого інтернет-магазину.