Google посилить вимоги до реклами криптовалют у Європі

З 23 квітня Google вводить нові правила для реклами криптовалютних послуг у Європі. Про це йдеться в оновленні політики компанії.

Тепер біржі та гаманці мають отримати ліцензії відповідно до європейського регуляторного стандарту MiCA або в статусі CASP.

Рекламодавці зобов’язані дотримуватися локальних законів, включно з національними вимогами понад MiCA. Для розміщення реклами буде потрібна сертифікація від Google.

Політика торкнеться рекламних кампаній у більшості країн Європи, включно з Німеччиною, Францією, Італією та Іспанією.

У Google уточнили, що порушення політики спочатку призведуть до попереджень, а блокування реклами відбудеться щонайменше через сім днів.

Керівник юридичного відділу Bitget Хон Нг у коментарі Cointelegraph зазначив, що нові правила можуть підвищити рівень захисту інвесторів, скоротивши кількість шахрайських схем.

Однак він попередив, що суворі вимоги створять проблеми для невеликих компаній через високі капітальні пороги та витрати на дотримання норм.

Юрисконсульт блокчейн-проєкту Orbs вважає, що відповідність новим стандартам стане складним завданням для дрібних учасників ринку. Такий стан посилить позиції великих компаній.

За його словами, зміни більше орієнтовані на «захист Google від відповідальності, ніж на самих інвесторів».

Нагадаємо, 7 квітня Binance інтегрувала Google Pay та Apple Pay через партнерство з провайдером платежів Worldpay.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK
Exit mobile version