Криптокомпанії відмовилися від реклами на Супербоулі

Провідні компанії криптоіндустрії не подали заявки на розміщення реклами під час Супербоулу. Про це пише Fox Business.

Зокрема, емітенти спотових біткоїн-ETF BlackRock і Grayscale не повідомили про свої продукти, оскільки після схвалення SEC інструментів вільних слотів уже не залишилося.

Головна спортивна і телевізійна подія в США обійшлася без реклами цифрових активів другий рік поспіль, згідно з Fox Business.

Єдине, що вказувало на криптовалюти цього вечора — майка Джека Дорсі з написом Satoshi. Засновник Block був присутній на трибуні стадіону в компанії з Jay-Z і Beyonce.

У 2022 році Coinbase витратила $14 млн на 60-секундний ролик QR-коду, що переміщається по екрану. Журналістам не вдалося прояснити позицію біткоїн-біржі щодо поточного фіналу НФЛ.

Співробітники телеканалу з’ясували, що інші платформи, включно з Kraken, планували утриматися від реклами на цьому майданчику 11 лютого.

У 2022 році криптокомпанії показали рекордну для індустрії кількість відеопромоушена під час Супербоулу.

Того ж року індустрію вразила низка крахів і банкрутств, найбільшим із яких став колапс FTX у листопаді. Тільки в січні 2024 року ліквідатори компанії заявили про можливе погашення всіх вимог клієнтів та інвесторів.

Раніше актор і комік Ларрі Девід в інтерв’ю Associated Press висловив жаль про рішення знятися в рекламі FTX для Супербоула 2022 року.

Нагадаємо, 31 січня BlackRock представила проєкт реклами біткоїн-ETF на фасадах будівель. Hashdex і Bitwise також запустили проморолики своїх продуктів.

Незадовго до цього Google лібералізувала свою політику щодо просування криптовалют.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK