Ларрі Девід назвав себе «ідіотом» за рекламу FTX

Актор і комік Ларрі Девід в інтерв’ю Associated Press висловив жаль про рішення знятися в рекламі FTX для Супербоула 2022 року.

«Я запитав моїх друзів, які добре розбиралися в подібних речах: „Чи повинен я брати участь у цій рекламі?“. Вони сказали: „Так, це зараз на підйомі“. І я, як ідіот, так і зробив», — розповів він.

Тоді криптокомпанії показали рекордну для індустрії кількість відеопромоушену під час головної спортивної та телевізійної події США, що відбулася 13 лютого.

У ролику Девід критикував різні інновації протягом історії людства на кшталт колеса, виделки, унітазу, посудомийної машини, закінчуючи FTX. Співрозмовник, демонструючи йому мобільний додаток платформи, запевняв, що це «безпечний і простий спосіб зайнятися криптовалютою».

«А я так не думаю, і я ніколи не помиляюся в цих питаннях. Ніколи», — заявляв у відповідь герой Девіда.

У фіналі на екрані з’являвся слоган: «Не будь, як Ларрі, не проґав».

Розміщення реклами коштувало $6,5 млн за 30 секунд. Тривалість ролика біржі — 2,5 хвилини.

У 2022 році криптоіндустрію вразила низка крахів і банкрутств, найбільшим із яких став колапс FTX у листопаді. Тільки в січні 2024 року ліквідатори компанії заявили про можливе погашення всіх вимог клієнтів та інвесторів.

Девід висловив побоювання, що ще може зіткнутися з позовами у зв’язку з участю в рекламі збанкрутілої біржі.

Нагадаємо, у 2023 році представники криптоіндустрії практично не були присутні в рекламі на Супербоулі.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK