Криптоплатежі виявилися перешкодою для популяризації блокчейн-ігор
Понад 11% учасників опитування Elympics ніколи не використовували геймінгові Web3-додатки через складність взаємодії з криптовалютними гаманцями.
Ігровий Telegram-канал провів дослідження спільно з організацією Blockchain Game Alliance і порталом PlayToEarn.
Приблизно 8% респондентів заявили, що не розуміють цінності блокчейн-ігор, а 9% зізналися у відсутності інтересу до додатків.
На цьому тлі лише 2,4% користувачів зазначили, що їх влаштовує формат Web 2.0.
Результати опитування свідчать, що більш ніж половина геймерів у Web3-додатки просто розраховують на аірдроп. Серед інших головних мотивів — можливість заробити в грі та аспект змагальності.
При цьому 76,13% опитаних підтвердили участь у блокчейн-іграх. У розрізі тематики лідирують казино і платформи ставок, далі йдуть стратегії, RPG і шутери.
Серед блокчейнів беззастережно домінує TON. Показниками мережі значно поступаються Ethereum, BNB і Ronin.
«Ігри виявилися неймовірним інструментом для прийняття Web3, і ми бачимо, що екосистема TON тут є важелем. У поєднанні з великою дистриб’юторською мережею Telegram це унікальне положення, щоб стати домом для ігор соцмереж», — заявив партнер TON Ventures Інал Кардан.
Нагадаємо, у серпні кількість унікальних гаманців, які щодня взаємодіють з ігровими блокчейн-додатками, сягнула рекордної позначки в 4,2 млн.