Lufthansa запустила NFT-ініціативу на Polygon
Німецька авіакомпанія Lufthansa запустила програму лояльності Uptrip на базі невзаємозамінних токенів (NFT) у мережі Polygon.
Створений у результаті співпраці підрозділу Lufthansa Innovation Hub і платформи Miles & More мобільний застосунок дає змогу пасажирам сканувати посадкові талони й отримувати NFT. Активи зберігаються в криптогаманцях клієнтів.
Повні колекції токенів вони можуть обміняти на різні послуги на кшталт доступу до зали очікування аеропорту, VIP-обслуговування або отримати знижки.
Згідно із заявою, застосунок поєднує “елементи геймінгу та привабливих винагород із тестуванням інноваційних технологій”.
Партнери запустили Uptrip згідно з концепцією мінімально життєздатного продукту (MVP). Розробники мають намір розширювати функціонал застосунку “відповідно до відгуків користувачів і в міру появи інновацій”.
Серед запланованих оновлень значаться запуск власного маркетплейса (зараз клієнти обмінюють і продають токени на сторонніх майданчиках) і збільшення асортименту доступних винагород.
Ініціатива вже налічує понад 20 000 клієнтів і понад 200 000 NFT, ідеться у пресрелізі.
Нагадаємо, нещодавно SEC вперше класифікувала NFT як інвестиційні контракти.