Lufthansa запустила NFT-ініціативу на Polygon

Німецька авіакомпанія Lufthansa запустила програму лояльності Uptrip на базі невзаємозамінних токенів (NFT) у мережі Polygon.

Створений у результаті співпраці підрозділу Lufthansa Innovation Hub і платформи Miles & More мобільний застосунок дає змогу пасажирам сканувати посадкові талони й отримувати NFT. Активи зберігаються в криптогаманцях клієнтів.

Повні колекції токенів вони можуть обміняти на різні послуги на кшталт доступу до зали очікування аеропорту, VIP-обслуговування або отримати знижки.

Згідно із заявою, застосунок поєднує “елементи геймінгу та привабливих винагород із тестуванням інноваційних технологій”.

Партнери запустили Uptrip згідно з концепцією мінімально життєздатного продукту (MVP). Розробники мають намір розширювати функціонал застосунку “відповідно до відгуків користувачів і в міру появи інновацій”.

Серед запланованих оновлень значаться запуск власного маркетплейса (зараз клієнти обмінюють і продають токени на сторонніх майданчиках) і збільшення асортименту доступних винагород.

Ініціатива вже налічує понад 20 000 клієнтів і понад 200 000 NFT, ідеться у пресрелізі.

Нагадаємо, нещодавно SEC вперше класифікувала NFT як інвестиційні контракти.

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK