У Бельгії оприлюднили вимоги до реклами криптовалют

У Бельгії представники Управління фінансових послуг та ринків (FSMA) опублікували правила до просування цифрових активів на території країни. Рекламні кампанії мають попереджати користувачів про можливі ризики, згідно з новим законом.

За інформацією, будь-яке просування криптовалют у ЗМІ має бути обговорено з регулятором щонайменше за 10 днів до старту реклами для того, щоб у FSMA змогли вжити заходів за необхідності.

“Віртуальні активи наразі в тренді, але вони передбачають значні ризики. Криптовалюти часто зазнають сильного коливання цін”, — йдеться у пресрелізі.

Нові правила вимагатимуть від рекламодавців додавати інформацію про можливі ризики внаслідок криптовалютних операцій. Окрім того, текст має бути “точним та не вводити [споживачів] в оману”.

Відповідний закон набуде чинності через два місяці з моменту публікації — 17 травня 2023 року.

Раніше представники британського департаменту фінансів заявили про плани впровадити норми для криптофірм з приводу їхніх рекламних кампаній. 

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK