ЗМІ назвали дату запуску NFT-платформи від Amazon
Американський гігант з e-комерції Amazon планує запустити власний NFT-маркетплейс 24 квітня 2023 року. Про це повідомляє TheBigWhale з посиланням на власні джерела.
За даними видання, маркетплейс спочатку буде доступний лише для жителів США, а згодом він розширить географію на країни Європи. Знайомі з планами особи стверджують, що запуск платформи вже відкладали двічі.
У лютому преса писала про угоди Amazon з декількома компаніями стосовно партнерства на відкриття NFT-маркетплейсу: L1-проєктами, криптобіржами та ігровими платформами.
Деякі експерти вважають, що корпорація здатна стати лідером у секторі невзаємозамінних токенів, адже кількість користувачів сайту Amazon сягає 98 млн щомісяця.
У 2022 році CEO компанії Ендрю Джессі сказав в інтерв’ю CNBC:
«Я гадаю, що популярність NFT буде зростати. Одного дня ми можемо почати продавати такі токени».
Нагадаємо, що стрімінговий сервіс YouTube очолить Ніл Мохан. Він прихильник Web3-технологій і раніше заявляв про можливість їхнього впровадження у відеохостинг.
Як розмістити NFT у блокчейні першої криптовалюти і що таке проєкт Ordinals — читайте у нашому ексклюзиві: