Користувачі Friend.Tech заробили на комісіях $12 млн
Web3-соцмережа Friend.Tech продовжує своє зростання — користувачі та інфлюенсери сумарно заробили на комісіях понад $12 млн. Про це свідчить дашборд Dune від TK Research.
Загалом на Friend.Tech зареєстровано 220 000 унікальних трейдерів за загального обсягу торгів у $240 млн.
Будь-який користувач у застосунку має власний канал, доступ на який видається після придбання «ключів» (раніше називалися «акціями»). Під час їх купівлі або продажу стягується 5% комісія на користь платформи та ще 5% для власника каналу.
Ціноутворення на «ключі» відбувається за кривою дохідності — тобто що більше активів куплено і перебуває в обігу, то вищою стає їхня вартість, і навпаки.
Згідно з ончейн-даними, заробіток деяких інфлюенсерів на Friend.Tech перевищує $50 000. Найактивніший учасник спільноти отримав на комісіях понад $341 000.
З моменту запуску 10 серпня соціальний граф переживає вже третій зліт активності. Однак застосунок усе ще не подолав пік у 85 700 транзакцій на день, що спостерігався під час другої хвилі ажіотажу.
Наприкінці серпня деякі користувачі констатували «смерть» проєкту, коли активність у протоколі впала майже на 90%.
Через кілька тижнів загальна заблокована вартість коштів у протоколі підскочила в кілька разів — до $13 млн. На момент написання показник перебуває на рівні $35,8 млн, за даними DeFi Llama.
Здавалося б, проєкт набирає обертів і демонструє потужні результати навіть на стадії бети з системою інвайт. Але деякі учасники ринку досі не впевнені в його довгострокових перспективах.
«Крива дохідності безумовно трохи груба, і було б краще, якби розробники могли вибрати конкретну формулу для своєї аудиторії. Комісії насправді теж божевільні. Я не думаю, що платформа відразу очікувала таких великих обсягів», — зазначив інфлюенсер і NFT-колекціонер під ніком Dingaling, чий канал посідає 13 місце в топі Friend.Tech.