Coinbase розпочала рекламну кампанію для просування інтересів криптоіндустрії

Біткоїн-біржа Coinbase запустила у Вашингтоні телевізійну рекламу для привернення уваги до індустрії цифрових активів.

Компанія виклала на YouTube розширену версію ролика. У ній CEO Coinbase Браян Армстронг каже, що ті, хто вважає, що криптовалюти мають виключно спекулятивний характер, «не бачать лісу за деревами».

За його словами, індустрія перебуває на ранній стадії, яку можна порівняти з першими роками поширення інтернету.

«По суті, криптовалюта — це не фінансовий продукт. Вона є технологією, яка може оновити всі види фінансових продуктів. Прискорити час розрахунків, здешевити відправлення грошей рідні за кордон в іншу країну», — зазначив Армстронг.

Він підкреслив, що інновація не могла не з’явитися і вже не піде з нашого життя.

Очільник Coinbase висловив занепокоєння тим, що США можуть зіткнутися з проблемою національної безпеки через технологічне відставання, зумовлене регуляторною політикою щодо криптовалют. Так уже сталося з багатьма досягненнями у сферах напівпровідників і 5G-технологій, вважає Армстронг.

У березні Комісія із цінних паперів і бірж США (SEC) повідомила Coinbase про розслідування щодо процедур лістингу та низки продуктів платформи. Згодом і сама Coinbase подала позов проти SEC.

Армстронг заявив, що дії Комісії можуть залишити США позаду інших країн. Він також вважає, що відомство під керівництвом Гері Генслера почало «хрестовий похід» проти індустрії.
Нагадаємо, SEC назвала позов Coinbase «необґрунтованим».

Читайте ForkLog UA в соціальних мережах

Знайшли помилку в тексті? Виділіть її та натисніть CTRL+ENTER

Матеріали за темою

Ми використовуємо файли cookie для покращення якості роботи.

Користуючись сайтом, ви погоджуєтесь з Політикою приватності.

OK